分類︰日常生活
29日返學校拎一大堆紙,包括離校證書,成績表,雜亂獎章同幾本小冊子咁
返到學校,竟然要上7樓先有得拎,入到課室先知道D紙一早放哂係各個桌上
等同學返黎自己拎完就走,連老師都唔洗係課室留守
唔通成哥真係咁唔想見返我地?哈哈
其實哩日都咩動力返,如果唔係為張中七離校證書(讀多年半書就係為左張野),返去真係腳骨力都哂埋
張成績表?就算考第30名,第1名,都無分別,對我黎講只會廢紙一張
30日後張紙先至係重要
當然,問心既話,如果成績表寫住名次30,30日後果張紙都唔洗有太大期望
好不幸,我對30日後張紙都無咩期望
下午,為左一洗頹青既面貌,約左好友去打羽毛球
席間傾到好多唔同既事,大家近幾年點,遇到咩事,真係講人事是非無之外乜都講齊
寫BLOG既目標係咩?
果時我話梗係為左異性,但係返到屋企慢慢諗,又唔係啵
我哩度第一篇BLOG已經唔係為左寫比異性睇
只係想搵一個地方記低某時某地我所諗既事,將來睇返過去既成長經過
當然,有部份時期寫BLOG係寫比異性睇,希望佢地對我有多D了解,大家亦都多D話題可以講
甚至可以為一個人不斷咁寫寫寫....
但係到依家,我再次回復返最初寫BLOG既本意
所以你見到我打文用返口語,唔打書面語
咁樣就可以保證我將諗到既野唔經修飾,直接打出黎
你睇到既我,比以往更真
|