去旅行比人偷拍到....(知唔知邊個係我...)
都唔知拍果個人係唔係有心..
一睇果時笑死我....哈哈...
今日睇左3套戲..
殺破狼..10.5級大地震..金田一..
勁悶zzzZZZ..
(其實踢波果個靚仔就係我A_A)
SupeR 哩 BoOm bOoM
2005-11-27 12:49 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles