自從買左架比代步車高級少少既單車之後,每日都踩住佢黎四圍去。尋日新車落地,車都未踩熟就整甩左個鍊餅脾,搞到要推住返屋企。
今日仲摸黑去左大埔,海濱公園個夜景又真係幾靚。
雖然我通平都係車群中最慢果個,感覺上拖慢哂佢地既行程,不過踩單車唔一定要追求速度既,得閑欣賞下風景仲好
2009-08-28 01:33 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles