Title午夜凶鈴之5...                      
Date ●20-12-2005
分類︰日常生活

.比人嘈醒左..

.唔想返學

.但係都返左

.又係例牌要等巴魯坦星人

.仲話”我等車立ja”

.吹佢唔脹

.早會果時,見到條柒頭,佢好似唔敢望過黎我果面,成個早會都係果個動作:)

.好似上數學堂..

.勁鬼無聊,又比人搞....

.小息去左圖書館借左唔知咩書

.中文堂rpg又冇返:D

.個代課見到我地班人又勁無奈

.我係咁睇牛仔同小丸子

.肺勞話我睇果時係度陰陰咀笑..

.之後再一次比人搞...

.經濟堂,係咁睇小丸子,超爆笑= =

.放食飯lu

.諗住去豆漿食

.點知冇位,又去龍記睇睇,點知一坐低有陣臭味

.全部人走哂-.-”個伙計留都留唔住:)

.於是就去仙桃源,見到一d唔想見既野,好唔開心

.巴魯坦星人仲話我轉個頭望佢果時知道我眼神想講咩:)

.不愧係好兄弟

.又係一路拖住咁返學校

.因為仲有人未考口試∼英文堂去左禮堂睇”超人特工隊”打發時間

.又好唔高興

.英文d功課未做完,又比新既功課 慘..>∼>∼<∼<..

.見到葉x軒,佢問我睇唔睇返7月果時個綜藝表演既碟

.我都冇咩興趣去睇

.點知巴魯坦星人即時話去睇..有何居心??

.返睇幾個月前既片段..勾起無限回憶..

.唉,以前既人都走哂lu,新既人又唔似人樣,得返葉子x係度

.實衰梗

.返到屋企,即刻訓覺...

.訓到半醒果時,聽到矮仔講野..

.士巴拿打電話黎

.矮仔又話我唔係屋企(其實係我n世紀之前命令矮仔我訓緊果時有人搵我話我唔係度)

.比阿媽聽到..搞到阿媽係咁問我係邊:D

.我聽到都廢事出聲,佢入房見到我訓左係度果時嚇左一大跳,矮仔仲比人罵:(

.肥佬係msn同我講左好多野A_A

.之後又同巴魯坦星人,肥佬玩aoc

.e家打緊日記,真嫁!

 

 

想唔想知個日記主題點解成日叫午夜凶鈴?:D

 

知既唔好話比人知 唔知既我唔講:D


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed