分類︰日常生活
.比人嘈醒左..
.唔想返學
.但係都返左
.又係例牌要等巴魯坦星人
.仲話”我等車立ja”
.吹佢唔脹
.早會果時,見到條柒頭,佢好似唔敢望過黎我果面,成個早會都係果個動作:)
.好似上數學堂..
.勁鬼無聊,又比人搞....
.小息去左圖書館借左唔知咩書
.中文堂rpg又冇返:D
.個代課見到我地班人又勁無奈
.我係咁睇牛仔同小丸子
.肺勞話我睇果時係度陰陰咀笑..
.之後再一次比人搞...
.經濟堂,係咁睇小丸子,超爆笑= =
.放食飯lu
.諗住去豆漿食
.點知冇位,又去龍記睇睇,點知一坐低有陣臭味
.全部人走哂-.-”個伙計留都留唔住:)
.於是就去仙桃源,見到一d唔想見既野,好唔開心
.巴魯坦星人仲話我轉個頭望佢果時知道我眼神想講咩:)
.不愧係好兄弟
.又係一路拖住咁返學校
.因為仲有人未考口試∼英文堂去左禮堂睇”超人特工隊”打發時間
.又好唔高興
.英文d功課未做完,又比新既功課 慘..>∼>∼<∼<..
.見到葉x軒,佢問我睇唔睇返7月果時個綜藝表演既碟
.我都冇咩興趣去睇
.點知巴魯坦星人即時話去睇..有何居心??
.返睇幾個月前既片段..勾起無限回憶..
.唉,以前既人都走哂lu,新既人又唔似人樣,得返葉子x係度
.實衰梗 
.返到屋企,即刻訓覺...
.訓到半醒果時,聽到矮仔講野..
.士巴拿打電話黎
.矮仔又話我唔係屋企(其實係我n世紀之前命令矮仔我訓緊果時有人搵我話我唔係度)
.比阿媽聽到..搞到阿媽係咁問我係邊:D
.我聽到都廢事出聲,佢入房見到我訓左係度果時嚇左一大跳,矮仔仲比人罵:(
.肥佬係msn同我講左好多野A_A
.之後又同巴魯坦星人,肥佬玩aoc
.e家打緊日記,真嫁!
想唔想知個日記主題點解成日叫午夜凶鈴?:D
知既唔好話比人知 唔知既我唔講:D
|