分類︰日常生活
.9點幾起身
.起完身就食飯
.好飽
.水池見到高佬羲
.一齊上左巴魯坦星人屋企門口...
.返到去冇野做
.有檔野玩高達用拳王,勁多人去睇
.我都有睇,不過冇玩(唔識玩,無畏比人罵-.-)
.有個攤位叫咩狙擊手,係個壁佈版上面整個類似紅外線感應器既野..
.比支類似散彈既槍你,可以射3發,射中一次紅心果舊野會響同閃
.同高佬羲睇左幾個人玩,d人一槍都唔中-.-"
.比高佬羲拉左去玩,話如果我射中2槍佢就跟我玩..
.之後就去玩喇..
.支槍好輕..冇d手感,同我玩開果d唔同
.第一槍唔知自己打乜- -想試下支野微調得好唔好,一射...舊野係咁響
.原來自己中左
.第2,3槍都中哂-.-"
.都唔知點解d人射到冇槍中...
.高佬羲又玩..冇槍中-0-"
.見佢好想打我
.冇耐出左去睇人玩3人4足
.有隊女仔嬴左5隊男仔....勁
.之後就好無聊咁行黎行去
.不斷攞人地個印仔係咁印:D
.玩完之後出操場集隊,玩抽獎
.例牌唔中我/.\
.上去攞書果時見到蔚藍,叫完我仲對我做不雅動作,做完仲要笑住咁走
.-0- 我o哂咀囉,雖然....都唔洗咁呀?
.諗住放學去買鍵盤同滑鼠,比巴魯坦星人昆左去粉中
.白走一轉..又行到我腰痛..頂!
.好想推佢落橋A_A
.返黎經過華心,終於買左滑鼠,但冇買鍵盤,巴魯坦星人借左我一蚊
.但係我仲欠佢298蚊/_\
.補習-補習-訓lu
|