Title屍牲銅落逸                      
Date ●23-12-2005
分類︰日常生活

.9點幾起身

.起完身就食飯

.好飽

.水池見到高佬羲

.一齊上左巴魯坦星人屋企門口...

.返到去冇野做

.有檔野玩高達用拳王,勁多人去睇

.我都有睇,不過冇玩(唔識玩,無畏比人罵-.-)

.有個攤位叫咩狙擊手,係個壁佈版上面整個類似紅外線感應器既野..

.比支類似散彈既槍你,可以射3發,射中一次紅心果舊野會響同閃

.同高佬羲睇左幾個人玩,d人一槍都唔中-.-"

.比高佬羲拉左去玩,話如果我射中2槍佢就跟我玩..

.之後就去玩喇..

.支槍好輕..冇d手感,同我玩開果d唔同

.第一槍唔知自己打乜- -想試下支野微調得好唔好,一射...舊野係咁響

.原來自己中左

.第2,3槍都中哂-.-"

.都唔知點解d人射到冇槍中...

.高佬羲又玩..冇槍中-0-"

.見佢好想打我

.冇耐出左去睇人玩3人4足

.有隊女仔嬴左5隊男仔....勁

.之後就好無聊咁行黎行去

.不斷攞人地個印仔係咁印:D

.玩完之後出操場集隊,玩抽獎

.例牌唔中我/.\

.上去攞書果時見到蔚藍,叫完我仲對我做不雅動作,做完仲要笑住咁走

.-0- 我o哂咀囉,雖然....都唔洗咁呀?

.諗住放學去買鍵盤同滑鼠,比巴魯坦星人昆左去粉中

.白走一轉..又行到我腰痛..頂!

.好想推佢落橋A_A

.返黎經過華心,終於買左滑鼠,但冇買鍵盤,巴魯坦星人借左我一蚊

.但係我仲欠佢298蚊/_\

.補習-補習-訓lu


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


昇仔 於 2005-12-24 12:10 PM 發表:
短命佬 圣诞假返唔返来啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

短命佬.
唔返喇.
快考試
Posted at 2005-12-25 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed