成日有人話,人生如果無目標,同條鹹魚有乜分別?
我就覺得我依家同條鹹魚無分別。
有咩方法可以令我唔洗再做鹹魚?
即使做條小魚都好啊。
2009-11-18 02:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles