今日中史.d題目全部要背既..最僧背野,
下就去左火星人家玩,
同佢係度打黎打去,成個傻仔咁
笑死人
夜晚玩aoc.有一場成3個鐘- -
條友死守.
2006-01-14 01:40 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles