分類︰日常生活
早幾日去左泛亞搞既團拜茶宴,主要都係想見返班可愛既北京團友,可惜有一半都因為高考臨近,要溫書關係,無暇出席。不過唔緊要,就算見返一個,我都一樣咁開心。
估唔到早前港大果位因出位言論搞到滿城風雨既陳會長,竟然係團拜司儀之一,佢真人比上鏡瘦,定係早排壓力大而瘦呢?真係不得而知。
令人意想不到既係當日同枱有位校長邀請我地作簡單自我介紹,當我話我係第X屆既人,來自粉官,個校長即刻話,哩間野好出名架喎,真係聾既都聽到有弦外之音,睇黎就算中學畢業左都好,粉官都會跟足我一世。
坐係我身邊有兩位博士,分別來自嶺大歷史系同城大國際商業系,前者講野勁專業,對時事分析有精闢見解,後者就和藹可親,十足一個老爺爺咁不斷問下我依家既狀況,仲分享埋佢自己既求學經歷。點解中學遇唔到好似佢兩位咁好既老師架?哩兩位博士係短時間內展示既學識修養,已經令我想做佢既學生。我一定要入到大學啊!
|