今日出左屯門...11點到8點
行到累死,,
...........................................
中午去吉之島食飯果昅女昅到條女走左-0-
又比ck發現左,叫我下次昅都唔好咁明顯
............................................
8點先返到家
2006-02-12 12:52 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles