今日火星人話頭痛唔返學,我睇......A_A
中午果時,六叔發癲,臨時砍砲唔做校工,搞到我要落禮堂講數。
成班人又叫又喊又跪叫我做返,我唔想做..最後我叫左何梓華代我同六叔個位.
放左學去火星人家,睇佢死得未:D見佢個樣幾鬼開心,唔似病
近排(定一直都係)成日無喇喇傻笑..又無喇喇會七情上面。
唔通我連思覺像也失調..........
今日有個人同我講左樣好特別既野,,我一直都唔知..我只係覺得驚訝,.,.唔知應該比咩反應,,
2006-02-15 12:35 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles