雖然考成咁,不過一d感覺都無..唔通係麻木左..定係,,,,,,,,,,,,
考完試之後上堂一直都係冇心機聽書,可能我4年黎都冇心機聽書,,但係最近果隻感覺特別強烈
成日都唔知自已做緊乜,食食行行企企訓訓.發覺自己唔死都無用/.\
d時間一直係咁比我浪費。好唔中意哩種感覺!!!!!!
**比人話我太愛鍚自己羽翼 我會改下囉,,
2006-02-22 12:32 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles