10點幾無喇喇比人叫左起身食早餐...訓都冇得訓,點不知原來早餐就係xx牌生麵王。
之後就一直對住部電腦
2005-05-29 04:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles