今日放假假呢~
話比我睇波,不過都冇睇到:D
幫火星人整左個播放器,自己都整左個:)
今日刨左本書:D真快
成日都係瞓下覺仔打下機下整下D寵物仔咁:)
2006-04-11 12:19 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles