Title咿~~~~~~~~~                      
Date ●18-04-2006
分類︰日常生活

中史....不想做....

世史....今天前..忘記了它的存在,,,

中文....沒想過要做.....

 

放一個復活假期,何解要那麼多功課,,,

有復活節的原因,不是為記念耶穌而出現的

而是讓學生放假興鬆一下..身心都得到休息,預備後來的考試,,

令學生得到"復活"

而不是在假期中賦予學生大量功課,這樣,會對學生造成很大壓力.

而且根據非正式統計,學生的期終試成績底於上學期考試是因在復活節假期中.

學生要趕做大量功課,沒時間溫書.

總而言之,復活假期中要學生做功課,不但令學生身心俱疲還導致成績下滑.

 

原來,粉官已經比風采好得多...

風采中學連剪碎髮也要捉...

我們只是的水過半耳才捉...多幸福,,

 

 

下午竟然看到了詩琪和寶蓉,開頭還以為是誰在叫我....


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


ArYeT 於 2006-04-19 09:51 PM 發表:
你老鴨/3\
幾時幫手執我個日記/3\?
而家我好無奈._."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我講過既野唔會唔做既
放心....
Posted at 2006-04-20 03:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki19921127 於 2006-04-19 09:38 PM 發表:
你個日記好令呀,,
睇得出你用左好多心機去整,,
>V<
仲有,,
你打個篇日記好搞笑哇,,
仲講得好岩,,
ka ka*
十卜你*
+油,,
>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝十卜,嘰嘰*.,..
奕得太耐假
有d唔想返學tim...
Posted at 2006-04-20 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cat411 於 2006-04-19 08:49 PM 發表:
hehe∼好令呀∼十卜你..加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝~~
你個版版都好令令
Posted at 2006-04-20 03:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimlee9999 於 2006-04-19 01:45 PM 發表:
hing少!
講得好!
我咩功課都未做呀∼∼∼哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽日就返學..
你一樣都未做.等死
我都做左一樣-.-
Posted at 2006-04-20 03:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed