分類︰日常生活
渡過了十多天假期,人懶惰了,,
自從上星期三看了AC米蘭對巴塞隆納那場歐聯賽事後,
連續數晚不到凌晨3,4時也睡不著...看來要改變一下了..
某日與火星人的對話,話中顯得他對現今香港女性有極大不滿...
火星人:e家D女仔要求咁鬼高,香港有鬼男人有咁高條件咩.
我問:有幾高要求呀?
火星人:Mum..以一個肥婆為例,
肥婆:"我既要求好簡單既姐~男朋友首先要有車有樓,可以供養到我,個個月都要有十萬銀比我買明牌,個樣就唔洗幾靚仔,清靚白淨咁就得喇~,叫我講清楚d~?哦,姐係個樣唔好衰得過金城武,張東建先喇.仲有,男朋友要有一間屋,我唔洗要住係半山區咁哂錢,只要係禮賓府隔離就得,屋又唔洗太大喎,8千平方尺已經夠我個我男朋友住.講住咁多先喇~"
你話係唔係好變態呀,自己質素底就唔好要求咁高喇.
我:-.-"
注:以上言論純粹是火星人的意見,與本人無關...
|