Title不習慣,                      
Date ●22-04-2006
分類︰日常生活

渡過了十多天假期,人懶惰了,,

自從上星期三看了AC米蘭對巴塞隆納那場歐聯賽事後,

連續數晚不到凌晨3,4時也睡不著...看來要改變一下了..

 

某日與火星人的對話,話中顯得他對現今香港女性有極大不滿...

火星人:e家D女仔要求咁鬼高,香港有鬼男人有咁高條件咩.

我問:有幾高要求呀?

火星人:Mum..以一個肥婆為例,

肥婆:"我既要求好簡單既姐~男朋友首先要有車有樓,可以供養到我,個個月都要有十萬銀比我買明牌,個樣就唔洗幾靚仔,清靚白淨咁就得喇~,叫我講清楚d~?哦,姐係個樣唔好衰得過金城武,張東建先喇.仲有,男朋友要有一間屋,我唔洗要住係半山區咁哂錢,只要係禮賓府隔離就得,屋又唔洗太大喎,8千平方尺已經夠我個我男朋友住.講住咁多先喇~"

你話係唔係好變態呀,自己質素底就唔好要求咁高喇.

我:-.-"

注:以上言論純粹是火星人的意見,與本人無關...

 


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


aR SiN" 於 2006-04-25 06:07 PM 發表:
火星人肯定鐘意左果個肥婆...
佢肯定問左個肥婆受唔受溝,,,
點知個肥婆就同佢講左咁多野..""
搞到佢對香港既女性極之唔滿意...>,<""哈哈""
之後就同你講E+香港D女仔既要求好鬼高...""
再囉返個肥婆做EXAMPLE...
-----------
 
 火星人..算啦...溝唔到果個肥婆,,唔駛灰心啵..唔係個個香港肥婆都咁高要求架MA""
溝過第二個肥婆咪得囉..""嘻口喜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲有大把肥婆等住火星人媾佢,火星人,洗唔洗我介紹返幾個比你識?
Posted at 2006-10-08 01:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ArYeT 於 2006-04-23 02:08 AM 發表:
你好似+左料.__.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一d料都冇加度:]
而且,,最精彩果部入我都未寫入去..可以話減左料
係d咩?我唔講喇.你都知既
Posted at 2006-04-23 12:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed