分類︰日常生活
﹂〉今日又遲到....-.-冇計,人懶行得慢,佢地又唔等我,搞到我連行路都慢左,返到學校都遲左廿秒左右
﹂〉考完試都要遲到,真係傷心/.\又要玩咩扣分,成績表都就出喇,扣到d乜姐..真係玩野
﹂〉今日明明係day4,但都係都要早會,都唔知咩事
﹂〉簽完遲到紙之後,要成個傻仔咁係度排隊等早會完...
﹂〉跟係我後面遲到果個係布家琪@@"估唔到一年冇見,我地2個就雞喙唔斷,一路講一邊笑,
﹂〉講講下,聽到話頒咩上次基本法問答既獎,有我份-v-,不過排緊遲到隊就無謂出去,得kai邦一個人去拎哂3個獎牌
﹂〉之後繼續係度講,真係乜都可以講一餐...講講講講講講講講講講講
﹂〉講左半個幾鐘,早會終於完:-)之後排隊上去,見到李sir係度捉頭毛過長既人,我果班都有幾個比人的左出黎
﹂〉我趁佢唔為意果時攝左上去.冇比佢發現
﹂〉返到課室,發覺差唔多有10個人冇返,搞到個課室好空@"@
﹂〉無喇喇聽到黃長龍打電話比江卓鋒,叫佢返學校拎成績表....
﹂〉江卓鋒真係返左黎....(佢自考完試都唔浦頭)不過佢知道龍哥係玩佢之後,係度發火- -"
﹂〉英文堂派返份閱讀卷,得8/40分.....我諗今次考試最差係哩份卷....我抄既夏禹都有19分喇-.-唔通真係好似火星人咁講"抄人有折扣架!"
﹂〉西史堂講返d論述題點答,都冇乜心機聽,好悶.....
﹂〉中史堂仲悶...基本上係等放學...
--------------------------------------------------------------------
﹂〉唉.............成日有人覺得我...目中無人云云
﹂〉不過哩d用詞有效與否係取決於我係唔係有咁大既能力去"目中無人"
﹂〉當然係冇
,講既係咁多...