Title*&%*&*$%                      
Date ●04-07-2006
分類︰日常生活

﹂〉今日又遲到....-.-冇計,人懶行得慢,佢地又唔等我,搞到我連行路都慢左,返到學校都遲左廿秒左右

﹂〉考完試都要遲到,真係傷心/.\又要玩咩扣分,成績表都就出喇,扣到d乜姐..真係玩野

﹂〉今日明明係day4,但都係都要早會,都唔知咩事

﹂〉簽完遲到紙之後,要成個傻仔咁係度排隊等早會完...

﹂〉跟係我後面遲到果個係布家琪@@"估唔到一年冇見,我地2個就雞喙唔斷,一路講一邊笑,

﹂〉講講下,聽到話頒咩上次基本法問答既獎,有我份-v-,不過排緊遲到隊就無謂出去,得kai邦一個人去拎哂3個獎牌

﹂〉之後繼續係度講,真係乜都可以講一餐...講講講講講講講講講講講

﹂〉講左半個幾鐘,早會終於完:-)之後排隊上去,見到李sir係度捉頭毛過長既人,我果班都有幾個比人的左出黎

﹂〉我趁佢唔為意果時攝左上去.冇比佢發現

﹂〉返到課室,發覺差唔多有10個人冇返,搞到個課室好空@"@

﹂〉無喇喇聽到黃長龍打電話比江卓鋒,叫佢返學校拎成績表....

﹂〉江卓鋒真係返左黎....(佢自考完試都唔浦頭)不過佢知道龍哥係玩佢之後,係度發火- -"

﹂〉英文堂派返份閱讀卷,得8/40分.....我諗今次考試最差係哩份卷....我抄既夏禹都有19分喇-.-唔通真係好似火星人咁講"抄人有折扣架!"

﹂〉西史堂講返d論述題點答,都冇乜心機聽,好悶.....

﹂〉中史堂仲悶...基本上係等放學...

--------------------------------------------------------------------

﹂〉唉.............成日有人覺得我...目中無人云云

﹂〉不過哩d用詞有效與否係取決於我係唔係有咁大既能力去"目中無人"

﹂〉當然係冇,講既係咁多...


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


寶貝 於 2006-07-04 04:22 AM 發表:
又o黎啦...
我都係襯我哥瞓左..之後偷偷用我哥的電腦留言給你.."
係咪冇左我係學校..你悶左好多呢...?""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黎多d喇wo
Posted at 2006-07-10 02:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed