﹂》今日上到課室,miss鐘就講左我地班有8個人要留級....搞到d人係咁係度估有邊個要留,邊個唔洗
﹂》可能係擔心留班既關係,第3,4堂既性教育堂都冇咩人留心,雖然有人教戴安全套-u-"
﹂》終於到左5,6堂,miss鐘叫我去佢個位攞d file上黎,留到去都唔記得左佢要我拎乜,是但見到一d放係桌上既野,就拎....
﹂》見到有一張類似分紙咁既野,我見到我好似有七十幾平均分,其他都唔係幾望得清
﹂》原來真係有8個人要留級,不過都冇乜冷門既,,,,我諗佢地都預左....
2006-07-07 01:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles