﹂》今日12點半先起身,,,一路都冇人叫醒我...(原來飲咖啡係咁好瞓.. . .. .)
﹂》到3點幾果時,比人叫左去派傳單-.-本身都咋唔知,當冇事發生過,唔去...點不知佢打電話黎問我咩事,..,,好無奈
﹂》衫都冇換度,就咁落去派. .. . .我諗可能我個樣嚇親人,冇乜人敢接,派左半粒鐘先派得幾十張
﹂》下次要著得好睇d先得-*-"
﹂》夜晚十二點幾返屋企果時,見到羅景輝,佢食住口煙,仲同我say hi
2006-07-14 12:51 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles