﹂》今日12點先起身,,,好似發夢見到任盈盈同令孤沖...傻傻地- -"
﹂》之後發覺屋企人唔見哂-.-
﹂》玩左陣電腦之後阿媽打電話返黎叫我自己整野食..原來佢地去哂大埔行街.
﹂》又唔叫埋我去...真係自私/.\
﹂》聽日去書展,,,順面人行下街,,,係屋企太悶喇!
2006-07-20 01:19 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles