Title囧rz... . .                      
Date ●21-07-2006
分類︰日常生活

﹂》今日10點幾起身@.@"頭仲暈暈地,拎左支新既洗面膏試下,爽

﹂》見矮仔係度打機,,,,做好心咁幫佢開創左個新人物,點知覆蓋左我玩左勁耐既存檔.....- -真係好心冇好報...

﹂》食完飯過多陣..就出去火車站,事關今日約左人去書展=]

﹂》其實,,我地同ck約好左係尖咀碼頭度等,,點知我地個個都唔識去,唯有去左尖東先,跟住問下人點去..

-----------------------隆隆隆隆隆隆隆隆隆隆隆隆隆隆隆------------------------

﹂》終於到左尖東,一行出閂口已經唔識路....好彩問正個好心既保安,佢講得好詳細@.@

﹂》保安話"想去尖沙咀碼頭呀?好簡單架喳,你見唔見到前面有條樓梯?行上去之後直行,係咁行,再行,行完之後唔好停繼續行,跟住行行下就會到架喇"

﹂》講到咁都唔知信佢都唔信好,,,但係見佢咁落力講,就信左佢,一上到樓梯就有令女係前面行過,仲要著住校服,好想知佢係邊間

﹂》行完一大輪,真係比我地行到....發覺時間尚早,距離4點仲有一大段時間,於是就走左去一間唔知咩名既商場度行下.一樓係冇野睇既...2樓好似係專賣電腦野,睇左一陣就閃人,3樓就係商務,入左去睇左勁耐,我諗果間商務係全香港最正既商務..點解?唔係因為佢夠大,夠多書,而係佢有個無敵大海景@@可以200度咁去睇維港景色,可惜晏晝個太陽好猛A.A曬到個海反哂光,我企係塊玻璃後面睇左陣書,都比D光反到色盲咁滯...真係...曬完之後,隻眼係分唔到咩顏色-.-真係恐怖,好心佢就換下D玻璃

﹂》睇書睇到4點..就去返尖沙咀碼頭個廁所等,等埋ck佢地之後,去左雪糕車買雪糕食-v-"真係好好食

﹂》之後齊齊坐船去灣仔,係船上面果隻感覺好爽._.d海風係咁吹埋黎,d頭髮比風吹到係咁飛,係咁甩(講笑...)

﹂》ck無喇喇講我d野出黎-.-佢好似咩都知道哂咁既....連我學校既事佢都知,,都唔知佢係唔係有咩線人係學校,,,諗起都心驚

-------------------------------------呯-----------------------------------------

﹂》到左對岸之後,已經見到好多人排隊,行多陣就見到個售票處,買左張票就入會展睇,(期間有人發火...)

﹂》入到會展......真係好多人....要慢慢攝慢慢迫先入到展覽廳1....果度又真係好大@.@入到去第一次就見到大大張鄧麗欣既海報,佢好似出左本書,不過冇留意係咩事....

------------------------踏踏踏踏踏踏踏踏踏踏踏踏踏-------------------------

﹂》由4點9行/睇到8點.....個肚終於頂唔順,叫我地走人.今次就聽個肚話,閃人先.

﹂》由會展出返黎,唔識路去返碼頭-.-之後係度亂行一通,差d行左去金鐘果面,好彩又問中左好心人,

﹂》原來我地行到既地方離碼頭好遠..知道點去之後,連行帶跑咁沖去碼頭......

﹂》經過金紫荊,發覺果度既海景好令,最衰冇帶相機係身....(哩句說話今日講過唔少於廿次....)

﹂》幾經辛苦終於死返去尖沙咀,我仲好似唔夠喉咁....去商務又買左幾本書....

﹂》到9點終於肯走去食野.....搭返火車去旺角搵野食,係旺角火車站度見到4條邊@.@唔知佢見唔見到我

﹂》之後去左旺角某一間餐廳度食野,食左一陣,有1男1女走黎搭抬,個男人一黎已經眼超超咁望住我地,之後man2好似望左佢一眼,條仔就係咁怒瞪返佢(哩d係事後聽佢講返,我果時食緊野....)我都覺得個男人有d唔妥...佢係咁同佢女朋友又攬又錫咁,,好難頂,我坐佢隔離都差d食唔落飯...最衰既係,條友等我地食完飯佢先轉去坐卡位,賤得佢-.-不過佢都有自知之明既,知自己樣衰衰咁,可以用個樣黎邪住我地...果餐飯已經四十幾蚊咁貴,,,加埋條友就真係乜胃口都埋,算...當趺左幾十蚊

﹂》唔講佢住,食完都10點左右,就行左一陣信和同旺中,發覺夜晚旺角真係好雜..咩人都有,下次唔好揀夜晚去.唔係比人砍死都唔知咩事,(早排新聞先有人早招)

﹂》返到屋企成11點,一online小溢就搵我@_@"之後沖涼,,,成身爽哂:)

﹂》諗住聽日同小溢一齊剪頭髮,唔知去邊好tim....


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


寶貝 於 2006-07-23 03:45 AM 發表:
漫畫節.................................我又去..kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.=
Posted at 2006-07-27 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimlee9999 於 2006-07-22 11:36 AM 發表:
HING爺~同唔同我去漫畫節呀?????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我遲D再答你:-]
如果去架話,有邊個一齊去?
Posted at 2006-07-22 03:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hidywong95 於 2006-07-21 05:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2006-07-22 03:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



寶貝 於 2006-07-21 03:11 AM 發表:
幾時同我去街呀??我等緊你架啵..kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搵日
 
Posted at 2006-07-22 03:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed