好似好耐冇打日記喇,,,,冇計人懶(成日都咁講...)
去完書展之後,阿媽就同矮人同細妹返左大陸,得我同老豆係屋企,佢地走左之後,我先發覺原來媽咪係屋企係咁重要-.-
平時掃地,拖地果d立雜野變左我做...好辛苦-v-
前日.佢地終於返左黎喇,不過見到矮仔生水痘,成身一粒一粒咁,好核突.....
希望佢快d好返,唔知係唔係咁,搞到佢連街都唔敢出呢?AQA
三國志11好好玩@@不過好難玩....
以後D日記都要有返D私隱,唔好咁易比人睇到-I-.-I-
2006-07-31 11:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles