5號5號5號@@
我生日喇今次生日留返係hk過,仲有...我諗住係生日果日順面去博物館做埋西史份功課
人懶無計,,唔知有冇人會送生日禮物比我呢@@睇到左手邊果句既人一定要送-v-
講笑姐....
有冇都唔緊要喇,不過....講句生日快樂都要既=v=+++++++
今日好似掛3號風球.頭先落街,d風吹到我行個人向後飛...件衫又吹到反哂..好得人驚
聽火星人講,佢屋企到左夜晚d風吹到門係咁響,搞到佢好驚@@
2006-08-03 02:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles