﹂》打打下日記無喇喇彈一分鐘關機舊野出黎.....無奈
﹂》尋日去左歷史博物館,順便做埋份西史功課,不過到而家份功課郁未冇郁過...
﹂》我見都去到尖東..叫埋佢地陪我坐船-.-真係辛苦哂..
﹂》又"順便"去埋書局,買左幾本書
﹂》幫人整左個日記主題呀*.*好似成半年都冇用過果堆軟件,今次整落好生手(圖)
﹂》下次又要幫kai邦整....不過水準趺既就唔好怪我喇
2006-08-07 01:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles