﹂》今日係農曆七月十四,即係俗稱既鬼節@o@
﹂》所以見到好多人係度燒衣紙,
﹂》不過燒還燒,我行過火堆果時都差d呼吸唔到(唔係我自己係要行過去- -只係火爐黎行人道好近姐)
﹂》下晝幫kai邦改左一陣日記主題,只係換湯唔換藥...所以好快搞掂
﹂》不過d圖就整得幾辛苦@o@"
﹂》夜晚見到miki@.@,你都冇肥到不過條樓梯真係行死人....
﹂》12點正左右...開始講鬼故,聽完驚左十分鐘-v-
﹂》P.S.好似有好多人同時係8月7日生日,我係哩度一次過講哂"生日快樂"~
2006-08-08 01:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles