Title=]                      
Date ●10-08-2006
分類︰日常生活

﹂》今日會考放榜,@@

﹂》睇新聞好似話有25個人拎到10A,有冇搞錯,,,

﹂》冇記錯既話,年年拎到10a既人都唔夠十個,咁落去,d a咪貶哂值

﹂》唉唉呀呀.....d錢用得7788喇,仲唔節省d架話,真係連粥水都冇得我食,,睇黎要去人地度"痴餐"喇,

﹂》有冇人肯比我痴呀:-)

﹂》頭先返屋企,一落到樓下先知道完來落緊大雨,吹緊大風,加行緊大雷,

﹂》比雨淋到好爽好涼好凍@0@,仲去買杯自由斟黎助興tim.

﹂》返屋企果條路比平時暗左好多,望返先知原來d街燈熄哂,可能係比雷砍劈中唔知邊度,電都斷埋@@

﹂》搭電梯果時,架升降機無喇喇黑左一黑,仲要得我一個人,,,,,我記得果時係12點正,跟住d燈著返,但係按唔到d按鈕...----冇反應

﹂》好似按左7,8次先得返,真係心臟弱小小都比佢嚇死.12點正困係升降機度唔係講笑...


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


MIKI* 於 2006-08-28 06:49 PM 發表:
Hello,, 我來了, ,
有冇掛住我呢,, ,
記住日日打WOR,, ,,
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀!
原來有留言未回,
我日日打.你係唔係日日回先:-)?
Posted at 2006-08-29 01:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVeR 於 2006-08-28 02:23 AM 發表:
就返學啦...”就會考啦..”就快又放假啦..乜都快..”SHIT:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,
過多幾十年,就要瞓墳墓喇
Posted at 2006-08-29 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ArYeT 於 2006-08-22 03:09 AM 發表:
流水很清楚惜花這個責任
真的身分不過送運
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

這趟旅行若算開心
亦是無負這一生]
Posted at 2006-08-29 01:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LsT 於 2006-08-10 12:40 AM 發表:
你好堅呀...被雨淋,,仲要飲自由斟...果然凍上+凍""病左都唔知點算呀..."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2006-08-29 01:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed