分類︰日常生活
﹂》今日會考放榜,@@
﹂》睇新聞好似話有25個人拎到10A,有冇搞錯,,,
﹂》冇記錯既話,年年拎到10a既人都唔夠十個,咁落去,d a咪貶哂值
﹂》唉唉呀呀.....d錢用得7788喇,仲唔節省d架話,真係連粥水都冇得我食,,睇黎要去人地度"痴餐"喇,
﹂》有冇人肯比我痴呀:-)
﹂》頭先返屋企,一落到樓下先知道完來落緊大雨,吹緊大風,加行緊大雷,
﹂》比雨淋到好爽好涼好凍@0@,仲去買杯自由斟黎助興tim.
﹂》返屋企果條路比平時暗左好多,望返先知原來d街燈熄哂,可能係比雷砍劈中唔知邊度,電都斷埋@@
﹂》搭電梯果時,架升降機無喇喇黑左一黑,仲要得我一個人,,,,,我記得果時係12點正,跟住d燈著返,但係按唔到d按鈕...----冇反應
﹂》好似按左7,8次先得返,真係心臟弱小小都比佢嚇死.12點正困係升降機度唔係講笑...