尋日太夜訓...
唔記得寫- -
不過都冇咩好寫既...
本來要去大埔A_A
不過因為唔識路所以冇去到
唔知聽日會唔會比人罵呢【當然無喇...】
2005-07-04 01:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles