﹂》!!仲有好多野未做@0@功課,洗衫,煲飯,沖涼,食飯....
﹂》有一段時間都無郁過blog,太多野做,好忙
﹂》前排好似出左去買教科書,順面買埋參考書,睇怕要睇哂果d書都要唔小時間
﹂》呀!!點解人地既細佬咁聽話,我個細佬就.. .. .佢究竟係唔係有過度活躍症*_*
﹂》經濟份野,唔知放左係邊度,搵唔到就算數,唔交比暴龍
﹂》西史份功課明明郁都冇郁過,但係張紙就好殘,都唔知係唔係有人搞過黎
﹂》講住咁多先喇!
2006-08-29 01:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles