分類︰日常生活
﹂》後日黎要返學勒,終於升到中五
﹂》諗返先知原來自己已經讀左4年中學,4年喇@0@話多唔多,話少唔少
﹂》自己有冇係哩4年學到野呢?我覺得好似冇野學到
﹂》好似有人話讀書返學,最重要既係學識咩叫禮貌,但係到第5年,我都仍然比人話冇禮貌
﹂》睇怕我可能係學藝未精,有待改進
﹂》咁諗返起,到低咩叫禮貌呢?
﹂》見到人點頭打招呼-講野果時留心人地講咩-同你講架話對眼要望住人-唔好唔應人-要有反應等等....諸如此類既野.
﹂》禮貌既儀式化表現真係數都數唔完(可能係我數唔出姐)
﹂》禮貌咁重要,唔通就係為左人與人之間更易相處?
﹂》假設你同一個仇人係一個高級既宴會見到面,礙於現場環境,2個人要強擠出硬硼硼的笑客,口吐沒有意思的客套說話,心裡就恨不得拔刀插死對方<----咁場面應該可笑定可悲?
﹂》呀..,,講到哩度先...
|