Title=]                      
Date ●30-08-2006
分類︰日常生活

﹂》後日黎要返學勒,終於升到中五

﹂》諗返先知原來自己已經讀左4年中學,4年喇@0@話多唔多,話少唔少

﹂》自己有冇係哩4年學到野呢?我覺得好似冇野學到

﹂》好似有人話讀書返學,最重要既係學識咩叫禮貌,但係到第5年,我都仍然比人話冇禮貌

﹂》睇怕我可能係學藝未精,有待改進

﹂》咁諗返起,到低咩叫禮貌呢?

﹂》見到人點頭打招呼-講野果時留心人地講咩-同你講架話對眼要望住人-唔好唔應人-要有反應等等....諸如此類既野.

﹂》禮貌既儀式化表現真係數都數唔完(可能係我數唔出姐)

﹂》禮貌咁重要,唔通就係為左人與人之間更易相處?

﹂》假設你同一個仇人係一個高級既宴會見到面,礙於現場環境,2個人要強擠出硬硼硼的笑客,口吐沒有意思的客套說話,心裡就恨不得拔刀插死對方<----咁場面應該可笑定可悲?

﹂》呀..,,講到哩度先...

 


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


MIKI* 於 2006-09-03 11:04 PM 發表:
好耐冇打LA,,,,
死去邊?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死了去....去...唔記得@0@
總之我返生就得
Posted at 2006-09-05 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MIKI* 於 2006-09-01 06:33 AM 發表:
SORRY AR! 你知我唔係
可以日日用電腦嫁LA,,
明天返學LA,,(你扡)
要加油,,日日寫日記AR!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sorry/.\有幾日唔記得寫
今日補返喇
Posted at 2006-09-05 12:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVeR 於 2006-08-30 05:24 AM 發表:
楚興...我係哩間學校第一年係好有禮貌架...但係唔知點解到第二年就開始冇晒D禮貌LU..
不過我對你一個係好有禮貌架..KAKA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2006-09-01 12:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ArYeT 於 2006-08-30 03:20 AM 發表:
120分/100@O@即時進入大學!升埋做博士.____.

我果D所謂既''書'',獻世而已,浪費時間
邊似你飽讀詩書@O@文路句句通
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知唔知點解我文路句句通?
就因為讀左你讀既書囉@0@
讀完你本書既人尚且文路句句通,寫書既人就更加不得了
Posted at 2006-09-01 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed