分類︰日常生活
﹂》風格轉左.由陳生變成周生..
﹂》感覺如何._.?(feel so good? )
﹂》其實一直都想整jay既skin,只係功力未夠,怕整糗左...依家功力仲係尚淺
﹂》不過jay既新碟太正了T_T唔整唔得(在此要多謝某某)
----------------------------------------------------------------------------
﹂》整埋今次,睇怕都有一排時間會唔得閑了,會考就殺到,唔比d心機,過多幾年各位係天橋底見到既人,極有可能係小弟@_@
﹂》話就話會考就到,要點點點點,應該點點點點,唔可以點點點點,少d點點點點
﹂》但係一切仍然如常,正好似某人所講,十年如一日,唔止我一個,發覺仲有好多人把口就話專心應付會考,心入面簡直當會考無到.有人仲想做M記做一世(不是針對一些人)只可以講一句"人既心態真係好難捉摸"
﹂》好睏呀,唔打喇...
|