Title香港有地震@_@!!!!                      
Date ●14-09-2006
分類︰日常生活

﹂》今朝為左等高佬羲,成村人陪佢一齊遲到,不過我唔會話佢@0@!

﹂》識左咁多年既朋友,唔係用黎話既...最多下次早d落黎

﹂》睇黎火星人講得冇錯,早d返好過遲d返..

﹂》費時第日張離校單度有十幾個遲到記錄,果時搵鬼請你

----------------------------------------------------------------------

﹂》一轉天氣,又唔舒服,d鼻水係咁流,連把聲都變埋

﹂》所以返到學校連續瞓左6堂(病只係偷瞓既藉口!?)

﹂》最近都係返學等放學咁過....可能9月學生會特別懶d,因為放暑假放得太耐@_@!(又係唔想上堂既藉口!?)

﹂》係學校瞓左6堂都唔夠,返到屋企沖完涼又瞓過

﹂》到7點幾先醒返,

﹂》聽矮人話"地下震左幾下"

﹂》原來香港地震@0@!3.5級,不過最衰我瞓左,咩都感覺唔到....真係可惜

﹂》不過3.5級連住37樓既人都可以感覺到,再多2,3級,成座樓咪會榻落黎@0@!

﹂》再打又係d無聊野,,廢事打嚕.


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


tra 於 2006-09-15 11:19 PM 發表:
你無事丫嘛?
lie排d天氣好唔穩定
你要著多件衫ar~
唔好病病ar~
 
就到會考la~
+oil~
 
地震----睇新聞就知
都感受唔到
 
你都好夠義氣bor~
無走到
好過某君........
 
你鐘意周杰侖?
鐘意佢個style定係佢把聲?
有冇睇佢做gee電影?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇事0_0又唔係中左流感,無咩大礙既
 
但係有好多人都話好明顯係咁,感受到地震.
唔同人有唔同版本,都唔知邊個先係真
 
周杰倫@0@!我係中意佢把聲,佢既風格,佢既電影,佢既單眼皮...
Posted at 2006-09-16 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lilianlung18 於 2006-09-15 12:48 PM 發表:
嘩嘩!!呀JAY呀 *V*!!!
太令啦你個日記xD!
我路過遮..[[你睇我唔到...X1000]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝=]
我見到你喇:-D
Posted at 2006-09-16 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed