分類︰日常生活
﹂》今朝為左等高佬羲,成村人陪佢一齊遲到,不過我唔會話佢@0@!
﹂》識左咁多年既朋友,唔係用黎話既...最多下次早d落黎
﹂》睇黎火星人講得冇錯,早d返好過遲d返..
﹂》費時第日張離校單度有十幾個遲到記錄,果時搵鬼請你
----------------------------------------------------------------------
﹂》一轉天氣,又唔舒服,d鼻水係咁流,連把聲都變埋
﹂》所以返到學校連續瞓左6堂 (病只係偷瞓既藉口!?)
﹂》最近都係返學等放學咁過....可能9月學生會特別懶d,因為放暑假放得太耐@_@!(又係唔想上堂既藉口!?)
﹂》係學校瞓左6堂都唔夠,返到屋企沖完涼又瞓過
﹂》到7點幾先醒返,
﹂》聽矮人話"地下震左幾下"
﹂》原來香港地震@0@!3.5級,不過最衰我瞓左,咩都感覺唔到....真係可惜
﹂》不過3.5級連住37樓既人都可以感覺到,再多2,3級,成座樓咪會榻落黎@0@!
﹂》再打又係d無聊野,,廢事打嚕.
|