分類︰日常生活
﹂》經過尋日既教訓,今朝自動自覺早左5分鐘落黎.見到火星人就同佢走人先,剩底幾個都費事等..
﹂》返到學校真係冇遲到,正!
﹂》不過早會一開始就要唱校歌,但係次次都冇人唱架喇,都唔知仲要我地唱黎做乜
﹂》全校只係企係度聽把錄音帶歌聲..聽得愈多,愈覺得錄音帶既歌聲愈黎愈悽厲...
﹂》早完會,中四五既人仲要去禮堂聽咩級訓導集會,最衰既5A班既人無喇喇比人開刀,話我地亂調位,仲叫哂我地出黎企,冇得坐..
﹂》感覺十分不良好0o0""""
----------------下午時間..略-----------------
﹂》返到屋企即刻倒頭大睡.... zzzz..ZZZ..
﹂》醒返之後,上上下網果時,竟然發生靈異現像.....
﹂》係我隻手離開滑鼠之後,指標竟然好似有人控制咁自己慢慢係度郁.
﹂》開頭以為係滑鼠接觸不良喇,但係望返個顯示器,指顯繼續慢慢移動,直到係一個超連結上面停住
﹂》個連結係連去邊唔記得左...因為我即刻關左個瀏覽器.
﹂》果時覺無咩事.家諗返起先知驚,好在唔係夜晚發生,唔係心都比佢嚇出黎
﹂》下刪1千字廢言廢語...
|