﹂》哩幾日無聊到太嗨了...所以無打到
﹂》呀,想講咩呢,又唔記得..
﹂》好攰呀,一日瞓到黑....正
﹂》打多幾隻字就當打完日記喇._.<----湊字數中(<-這不也是湊字數嗎?你也是唷,野,.人家只是路過而已-3-" .. .. .)
2006-09-18 11:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles