DickY好慘~.~"
部機裝隻game都比人罵
好想返tks喔....不過果個唔得閒 要去表演 好慘
今日下年返左學校排戲....排果時有好多笑料
第一次玩5子棋,可惡...青哥竟然蝦我呢個新手唔識玩
連輸左十幾場.....恥辱.....
學校竟然計錯分~?希望成績表果度都計錯喇~
咁我就有可能攞到第1返黎 威返一次都好呀。
係咁,閃人。(逃~~~)
2005-07-11 11:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles