﹂》最近係網上發現有本漫畫好正,叫"秘尿科醫生一本木守"不過上次去漫畫店度竟然搵唔到,so sad/.\
﹂》今日英文堂要落去睇電影..連字幕都係英文,但係都睇得明2成既內容爽...
﹂》中文堂要作篇乜鬼野中秋節有感,雖然可以轉作秋天,黃昏有感,都懶得去轉,是但寫2,3百字就交._."
﹂》放學留係學校睇自己班踢班際,,,雖然打和,但係至少冇比人抄幾蛋先---
2006-09-28 11:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles