Titlekai心                      
Date ●14-07-2005
分類︰以字抒情

今日係學校既綜合表演 擔當校工哩一個咁『神聖』既角飾,有點兒『自豪』

10點幾返左學校,點知去到見到勁多中一註冊既人,上到2樓先見到葉xx同高妹佢地。

原來佢地係到睇緊上次4區聯校表演果隻碟,我就跟住佢地一齊睇 睇到人地間學校果個咩"彩虹橋"

簡直不合情理,有咩人會偷完人d野之後又去話返比被佢偷左野既人知佢地放左個銀包係邊-.-仲要比錢佢搭車...

一路睇一路笑

等到11點幾d人sin開始到,都唔知咁早返學校做d乜...

跟住又好玩喇,哇哈哈,成班鴨仔團殺左過去仙桃源食野,數一數都有廿個人

都唔知有冇嚇親班伙計

見葉子x叫左加大既野飲我就跟住叫啦,杯野飲一攞過黎......嚇親我 大杯過平時果d 2倍....不過最後都飲得哂。

等緊野食果時有好多人都係到玩UNO,我當然唔會執輸 原來....我竟然唔識玩-0-"都係靠葉X軒教我玩SIN唔洗輸得咁慘。

食完之後返返學校,有一段時間冇野做,又係一大班人一齊玩UNO.....點知比個MISS NOW趕走話有D中一生會黎...係到玩UNO會有損校譽...頂...

唔比玩之後又比豪哥叫左去擔擔抬抬 好彩有個大隻佬係到幫手,唔係都勁難搬。

搬完之後就出發,無意中攞左鄭嘉鴻部MP3黎聽,點知佢有D歌...咩美少女戰士...頂唔順

去到先知原來間野咁隱閉...等間野開門之後就入左去彩排,期間同班做幕後既大隻佬係化妝所到鋤D

勁過隱。

等到7點幾先開始表演...開頭果時冇咩人黎,以為之後都係喇。

到我果個節目時,一出去都差唔多坐滿哂人,由我講第一句野開始,我一直都聽到陳X羲把死人笑聲

好想衝落台打佢。好彩忍得住。

表演完之後落返台見到陳滑佢地就同他們出左去行左一轉。

到10點到個表演先完,我就走喇,點知去到小巴站先知我揪鑰匙係葉XX到....頂...都唔知幾時先可以攞返。

又冇佢電話,唔知佢會唔會搵返我呢??

 

打左好多字A_A閃人


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


陳滑 於 2005-07-15 07:09 PM 發表:
a____a尋日過唔過引呀?
鄭嘉紅部mp3真係有美少女戰士d歌=0="?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

尋日勁好玩A_A
鄭鄭鄭鄭鄭鄭加紅部MP3唔止得美少女戰士D歌...
仲有好多勁頂隱 【飛天少女豬士丁..】
Posted at 2005-07-15 08:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed