下午行左成日旺角,都唔知邊個帶路。
行緊去邊都唔知....真係得個行字,乜都冇買到....
2005-07-16 12:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles