分類︰日常生活
﹂》又潛多半個月水~感覺良好呢
﹂》答應左人要打blog的,嘿嘿,我好有信用的
﹂》最近壓力大增,點解!?因為中五話就話冇考試,但係就照出成績表,計分係計平時每科測驗既分
﹂》難題就係度,平時測驗我都唔用心,唔落力去做,分數自然低過地下水,依家先黎講話計分,玩野麼/_\?依果d測試時間我又成日唔記得,,結果到測果日就考天才咯
﹂》唔好講我既墮落住,其他人唔知食左咩黎,定真係糞發圖強,個個都拎住本書,起勢咁讀,出面有d咩補習班(e.g.會考冇難度果類)第一時間衝去報名.誓要做會考狀元咁款,睇見佢地咁讀法,真係鐵人都會瞓低
﹂》而我最近就鑽研緊英文既基本文法,目標:會考前達到等級三水平(得既真係奇蹟)會考時達到等級四水平(哩個真係神蹟)
﹂》不過,我哩排自學英文果時覺得好開心..真係16年黎,學英文都未試過有哩種感覺/0\
﹂》除左英文之後,亦都安排左數學係二月果時煲....唔唔..我都係時間奮發圖強!
|