分類︰日常生活
﹂》尋晚掛住睇雪之少女,冇時間打blog..holysad
------------------------------------------------------------
﹂》日前因肥泰妒忌我的"鐵腰"而心生不忿,竟然獎了我一記撼地摔,我發覺我的大腿骨好像裂了...不過...終有一天,我要請他閉門吃糞!
-------------------------------------------------------------
﹂》今日既經濟測驗.....過得去勒,仲有份mc卷未做,(早知睇熟份問題先..-0-"傻仔左了)
﹂》依家個校長又玩收功課檢查.搞到我地要摷返d巢過雀巢既工作紙比佢..包佢冇心機睇
﹂》哎呀!!!!!!!!死勒!!!!!!!!!係十秒之前先記得...原來地理鄭叫我第一個小息搵佢,我唔記得左落...睇黎我d少年痴呆症又加深左嚕...
--------------------------------------------------------------
﹂》今日終於睇完仰望半月的夜空勒(動畫),,有人話佢既劇情好老土,不過可能我小睇日本劇集...對我黎講,個故事極之感人而且新鮮....內容有趣得黎連主題曲,終曲都特別好聽...首END歌憂傷旋律配埋感人肺腑既情節,真係聽聽下首歌都會落淚...簡直係無敵!!!(抓狂中)
男主角既偉大行為值得男仕們學習
---->試問天下間有邊個男仔可以為左一個只有一年命,隨時魂歸天國既女仔而去放棄一切...???
你得唔得呢~?
--------------------------------------------------------------
噢!我的天!發覺我迷上左日本anime,comic,只係差game咋!!!
再差一步就會變成ACG迷-----進化----->ACG達人-----進化---->家裡蹲
/0\!!!!!!!
---------------------------------------------------------------
P.S.TO阿橙:爭我份野幾時還/_\?