分類︰日常生活
﹂》用咩開場白好呢?<---就哩句..
﹂》突然間發覺各科既測驗排山倒海咁衝埋黎.,吊頸都要透下氣呀大佬/0\尤其係經濟科,暴龍可能特登玩野遲左測第一份卷,等人轉唔切頻道即刻再測第二份,唔...一定係咁,,唔怪得佢咁斐聲國際,連kai邦都忍唔住話想拎部時光機返黎,送佢返去珠羅紀....
﹂》平時考試/測驗都唔計較拎到幾多分...但係到最近,就斤斤計較咁,但係著重於分數反而拎唔到高既分數....好似英文閱讀理解咁,上次考試得8/40分,為左高分過上一次,目標定左要高過8分...結果.一樣係8分,相反,份英文作文,因為深知自己既寫作同表達能力有限..就放手去寫,反而有30分拎返黎..你話神唔神奇..仲有份英文聆聽卷做果時正係記得自己已經盡左全力.不過未派.唔知今次既結果係點呢???遲d可以根據哩個結果打一份"心態與成績"既論文出黎/0\""
﹂》今日數學堂為左一件事而暴躁左成日(心入面躁),"悸動"簡直可以形容果時我既心臟,...,.事後諗返起.個問題已經唔係第一次出現,,只不過係我有意無意咁忽略佢....一個唔關人格,性格,健康,學業,感情既問題....
﹂》今次好似打得太嚴肅....,下次應該唔會
P.S.食橙有益健康!我到依家日日都有食架!!
再P.S.晏晝做完份西史欠左n年既論述題之後.,..發覺隻食指起左水泡...omg!!!!
再再P.S.呃,,,,遲d為左達成心願,,睇黎要定個plan先得+_+""
以下係一張薔薇少女既惡搞圖..殘念
