Title偶像?!!!!!                      
Date ●24-01-2007
分類︰日常生活

 ﹂》用咩開場白好呢?<---就哩句..

﹂》突然間發覺各科既測驗排山倒海咁衝埋黎.,吊頸都要透下氣呀大佬/0\尤其係經濟科,暴龍可能特登玩野遲左測第一份卷,等人轉唔切頻道即刻再測第二份,唔...一定係咁,,唔怪得佢咁斐聲國際,連kai邦都忍唔住話想拎部時光機返黎,送佢返去珠羅紀....

﹂》平時考試/測驗都唔計較拎到幾多分...但係到最近,就斤斤計較咁,但係著重於分數反而拎唔到高既分數....好似英文閱讀理解咁,上次考試得8/40分,為左高分過上一次,目標定左要高過8分...結果.一樣係8分,相反,份英文作文,因為深知自己既寫作同表達能力有限..就放手去寫,反而有30分拎返黎..你話神唔神奇..仲有份英文聆聽卷做果時正係記得自己已經盡左全力.不過未派.唔知今次既結果係點呢???遲d可以根據哩個結果打一份"心態與成績"既論文出黎/0\""

﹂》今日數學堂為左一件事而暴躁左成日(心入面躁),"悸動"簡直可以形容果時我既心臟,...,.事後諗返起.個問題已經唔係第一次出現,,只不過係我有意無意咁忽略佢....一個唔關人格,性格,健康,學業,感情既問題....

﹂》今次好似打得太嚴肅....,下次應該唔會

 

 

 

P.S.食橙有益健康!我到依家日日都有食架!!

 再P.S.晏晝做完份西史欠左n年既論述題之後.,..發覺隻食指起左水泡...omg!!!!

再再P.S.呃,,,,遲d為左達成心願,,睇黎要定個plan先得+_+""

 

以下係一張薔薇少女既惡搞圖..殘念


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


酒姐@o@" 於 2007-01-25 01:39 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]



TAQUILA 於 2007-01-24 12:40 AM 發表:
s!u HinG~~~~~~THZ""
PS...MATHS堂咩事令你暴燥呀??我唔多擦覺既=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

/0\酒姐,.,.你好嗎?
 
錯字時間:擦--->察
Posted at 2007-01-24 05:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Orang* 於 2007-01-24 12:30 AM 發表:
話我知咩事啦@0@..很想知..
ps:橙=EAT mE?嚴重!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .....唔多想說.
eat橙=/=eat you XD
Posted at 2007-01-24 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed