﹂》今日班主任課落去聽講座,係一個粉官舊生返黎講..唔.感覺到自己都有d得著,..個舊生本身係讀文科出生,..,,.仲話依家唔讀書,第時就會覺得"讀得太遲.,中史都已變歷史"
﹂》岩岩溫左陣歷史,冇咩力氣再講野..
P.S.因為學校美術科模擬考試同會考撞期,所以有修美術既學生提前聽日就考模擬試..
最後都要講返聲:
祝5A美術班既同學一帆風順,出入平安(!?)
2007-01-25 11:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles