Title壞左部電腦/0\                      
Date ●24-03-2007
分類︰日常生活

﹂》最近部電腦又神神地,,.,搞到ie都用唔到,不過好彩我唔係用ie/0\

﹂》個mock考剩一科.---經濟

﹂》今次經濟多左好多強人,偉哥已經係一個個個都話要爭果50蚊書卷,睇黎佢係認真的.

﹂》挨埋個模擬考試之後,有個更難挨既會考等埋我地.

﹂》食粥食飯真係睇今次勒,

------------------------------------------------------------

﹂》今日坐火車果時.發現左我入果廂車卡度好似有咁多呀婆,呀伯咁既~!?

﹂》望望下佢地,發現左一個問題,"佢地講緊咩文呀!?"我完全聽唔明,再留意多一陣,發現佢地個行李有d韓文字,加上佢地個樣都同電視上既南韓農民有幾分相似,,,由此推斷出...哩卡火車,全部都係南韓人/0\!

﹂》今日同左小六,蕭兄佢地睇左戰狼300,著校服去平十幾蚊的

﹂》成套片充斥著大隻佬,300條肌肉佬係度走黎走去,盡show六舊腹肌,令人羨慕,

﹂》套戲有9分,0.5分比大隻佬,0.5分比男主角


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


Orang* 於 2007-03-26 07:37 PM 發表:
我好欣賞你*
                    你一定升到吧..加油.,
    maybe.,有點不實在!!
                           @(00)@豬?!YO!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要這樣說吧,
令我有好大壓力的~
 
不過我愈有壓力,實力就會愈勁XD
多謝你既鼓勵
Posted at 2007-03-29 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MIKI* 於 2007-03-25 08:45 AM 發表:
下,,大隻佬,,好嘔心,,
令我諗到油淋淋,,=w=”
不過適當的地方有少少都好正!!
強勁的手脾,,(不要港男那位的SIZE,好似猩猩)
仲有6塊朱古力!!!(笑)
你去練LA!!我一定全力支持你!!
最多買D健身奶粉比你LA!
(你要朱古力味定雲呢拿AR??)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

套戲既大隻佬冇油淋淋既感覺..
有既只係希臘人體果隻美感..睇完真係好似自己d肌肉變勁d..
 
哈哈
Posted at 2007-03-25 11:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed