﹂》前日睇完忍者龜之後,跟住落黎將會係痛苦既溫習日子.
﹂》話雖如此..我都仲係網照上,歌照聽,戲照睇
﹂》.......睇怕咁落去,會考0分冇難度
﹂》唔掂勒,去溫下書先
2007-04-08 11:58 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles