Title功敗垂成的讀書會!                      
Date ●14-04-2007
分類︰日常生活

------------------------------4月8~9日-----------------------------------

﹂》哩2日同阿燒合力舉辦左個小型讀書會,,目的係等大家有機會一齊溫書同交流。係學習既同時,有咩唔識,可以即時問.並有專人解答問題(正唔正確就另一回事)經2日既網上討論之後,終於決定左一d讀書會既細節。

﹂》阿燒動議讀書會只限男性...女性立禁,原因係女性過於感情化,容易令讀書會偏向另一方向發展..我冇反對,亦都冇讚同,結果,此方案通過..

﹂》至於地點方面,有人曾經動議係圖書館既自修室進行,但係考慮到兩個因素.

一:3~6月會考期間,自修室要事先伸請先可以進入

二:自修室內不得交談,而我地今次要舉辦既係讀書會,唔係自修會,唔講野=冇交流,咁不如自已一個人係屋企咪書好過

最後我地決定左係沙田火車站既星巴你,啊!係星巴克咖啡室舉行

﹂》至於科目方面,我地實行經濟科入面既簡單分工,阿燒負責世界歷史科既中國部份,六叔負責中西史任意課題(姐係咩都講...),而我就負責地理既氣候同數學既初中複習部份.另外2位會員,老馬同三師兄今次就唔洗負責任何科目,,,只係負責聽同比反應個講者...

------------------------------4月10日-----------------------------------

﹂》今日係讀會既初體驗(<----字眼貌似有問題-_-)

﹂》我地一行五人去到沙田後,先逛一陣無良印品(無印良品)再返回星巴你咖啡室,

﹂》如我所料------->冇位

﹂》之後我地又轉戰沙田圖書館,當大伙殺到上圖書館後,發覺眾多座位已經比早我地一步既會考生霸佔•我亦都見到有同伴以十分凌厲既眼神射向眾會考生,結果成效可以話係零...眾會考生無視此眼神!

﹂》另一方面,我地決定左兵分兩路,一路殺去沙田文化廣場睇下茶座有冇空位,另一路就留守圖書館,等待有位空缺

﹂》過左冇耐,圖書館組既人報告話有圖書館既職員趕走係兒童圖書館入面溫書既會考生,但係咁唔代表我地有位坐,反而意味住我地係圖書館開讀書會既希望成泡影...同時,廣場組既人發現個茶座係一個人都冇.

﹂》最後我地終於係文化廣場度落腳.開始讀者會...

﹂》成個過程唔算沉悶,不過同我既預期仲有一段距離.

﹂》阿燒就好完美咁讀完佢既世史課題,我亦都盡我既能力教佢地學識睇地圖同認識格網座標(原來諗住講氣候,,但係見佢地底子較弱,所以就教住基本野先)到六叔果時..佢竟然賴皮話自己想講果個課題比阿燒講左,跟住就唔肯講.

﹂》結果成組人都有比六叔昆左既感覺....

------------------------------4月10日-晚--------------------------------

﹂》總結左今日既讀書會經驗之後,發覺左,要教人,準備功夫一定要做足,唔係就會好似六叔咁.簡直係一個啞巴!

﹂》雖然係今日學左既實際知識唔多,但係就多左同人溝通既經驗,相信對日後出黎社會工作有一定既幫助。

------------------------------4月11~今----------------------------------

﹂》好似之前果幾日講得太多野添....

﹂》好,就盡量慨括黎講.

﹂》哩幾日....都變態咁苦練數學...雖然成效極底.但係做數學亦都係消磨時間既一種良方...

﹂》尋日夜晚2次見到阿琪,結果2條友係度傾計傾度凌晨1點...(內容主要係對會考既感覺,前路既睇法..係典型會考生既對話內容)

﹂》直至今日..矮仔同老豆佢地出去釣魚,本身諗住跟過去..但係又唔係咁想出門口..唔通係隱閉青年既症狀之一!?

 


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


chkakin 於 2007-04-17 08:18 PM 發表:
 唔一定要入座證先入到自修室
 
但要輪候入座
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁熟悉@0@?
你一定係自修收既常客勒
電腦強人
 
雖然遲左d講,,,
不過祝你電腦拎到A
Posted at 2007-04-23 10:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小涼粉 於 2007-04-14 11:03 PM 發表:
我緊係有黎睇啦..!!
話晒你都係我以前o既同學嗎..!!
得閒我都會睇嫁..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪架~?
 
仲記得我地咩?
Posted at 2007-04-23 10:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanchunwai 於 2007-04-14 08:49 PM 發表:
聽落好正 好有一個齊心感覺..."
但係點解要去到沙田= 0 ="
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

齊心又點夠你地班齊心丫~
 
去沙田其實都係想有個靜d既環境.
北區哩頭好似冇乜合條件既地方
所以咪跑去沙田咁遠
Posted at 2007-04-23 10:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



酒姐@o@" 於 2007-04-14 01:29 PM 發表:
上次果d係歌詞///不過打錯左一句///
呢首歌講得幾好....幾似講緊t&h"
^^"又唔見你教我地理=="衰衰衰!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知自己地理唔掂..
無謂講d錯誤既野誤導人勒
至於果次讀書會我係跟住答案講,應該唔會錯...
 
Posted at 2007-04-23 10:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimlee9999 於 2007-04-14 12:55 PM 發表:
HING帝~~
點解冇我份呀?????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

李大帝
你又唔搵我?
msn又唔見你online
神龍見首不見尾咁
叫人點搵你呀
Posted at 2007-04-23 10:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed