分類︰日常生活
﹂》終於考左歷史同地理2科死人科勒!!!!!!
﹂》科歷史本身就最有信心既
﹂》去度考試果日,終於感到會考既壓力...
﹂》因為壓力既關係令到我既分析能力變弱...(本身已經唔強)
﹂》考完歷史科之後,返屋企上下d討論區,見到今屆歷史科好鬼多人去討論
﹂》係討論區度見到好多成績比較差既人問問題,,但係有更多強人答佢地既問題
﹂》之後見到個post投票話"覺得自已拎咩grade"之類既post
﹂》好奇之下click左入去睇,點鬼知d人個個都話自己c以上咁濟,仲話今年份卷太淺
﹂》要拎a起碼要75分以上,睇到我心寒~
----------------------------------------------------------------
﹂》今日去左上官考地理
﹂》今次就準備功夫差左d,因為我地冇事先到間學校視察一下環境(青王因為冇帶準考證而飛奔回家,暫時離隊)
﹂》好在阿燒係網上搞到份地圖,於是我地就睇住地圖咁去上官(行錯既路不下幾條)
﹂》真係....未開考已經溫定Map reading
﹂》至於份卷既難易度就不想多講勒,一切都要睇成績先知
﹂》不過到考卷二mc果時先發現原來我四周圍都係女仔....
﹂》佢地個個都好似好堅料咁,,(聽到佢地係咁話"我唔識1題呀,死勒,今次拎唔到A勒~")
﹂》無意中見到個係我右上方既女仔係卷二一開考果時就訓左-_-"
﹂》仲要訓度露哂底,小蠻腰都露左半截出黎..
﹂》好在佢左右都係女仔姐,唔係咪比男仔睇蝕哂
----------------------------------------------------------------
﹂》唔知又係咪會考壓力既關係...
﹂》繼上次買車票用八達通事件後...
﹂》今次整多單(其實係2次)坐火車都會坐左去羅湖站既靈異事件
﹂》離奇既係,今次係集體中招
﹂》落閘果時唔記得邊個講:我地應該唔入去錯月台既...點知就....