Title會考會考會考....                      
Date ●26-04-2007
分類︰日常生活

﹂》終於考左歷史同地理2科死人科勒!!!!!!

﹂》科歷史本身就最有信心既

﹂》去度考試果日,終於感到會考既壓力...

﹂》因為壓力既關係令到我既分析能力變弱...(本身已經唔強)

﹂》考完歷史科之後,返屋企上下d討論區,見到今屆歷史科好鬼多人去討論

﹂》係討論區度見到好多成績比較差既人問問題,,但係有更多強人答佢地既問題

﹂》之後見到個post投票話"覺得自已拎咩grade"之類既post

﹂》好奇之下click左入去睇,點鬼知d人個個都話自己c以上咁濟,仲話今年份卷太淺

﹂》要拎a起碼要75分以上,睇到我心寒~

----------------------------------------------------------------

﹂》今日去左上官考地理

﹂》今次就準備功夫差左d,因為我地冇事先到間學校視察一下環境(青王因為冇帶準考證而飛奔回家,暫時離隊)

﹂》好在阿燒係網上搞到份地圖,於是我地就睇住地圖咁去上官(行錯既路不下幾條)

﹂》真係....未開考已經溫定Map reading

﹂》至於份卷既難易度就不想多講勒,一切都要睇成績先知

﹂》不過到考卷二mc果時先發現原來我四周圍都係女仔....

﹂》佢地個個都好似好堅料咁,,(聽到佢地係咁話"我唔識1題呀,死勒,今次拎唔到A勒~")

﹂》無意中見到個係我右上方既女仔係卷二一開考果時就訓左-_-"

﹂》仲要訓度露哂底,小蠻腰都露左半截出黎..

﹂》好在佢左右都係女仔姐,唔係咪比男仔睇蝕哂

----------------------------------------------------------------

﹂》唔知又係咪會考壓力既關係...

﹂》繼上次買車票用八達通事件後...

﹂》今次整多單(其實係2次)坐火車都會坐左去羅湖站既靈異事件

﹂》離奇既係,今次係集體中招

﹂》落閘果時唔記得邊個講:我地應該唔入去錯月台既...點知就....


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


傻..豬 於 2007-04-28 12:55 AM 發表:
DARLING...
好掛住你呀...^^"幾時又一齊影貼紙相?
同埋幾時再請我玩果d遊戲機呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好果d車仔勒
幾多歲呀-.-
Posted at 2007-04-29 12:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



偉哥 於 2007-04-27 10:30 PM 發表:
哈哈...d友仔 可能扮野 話好易咋..."
要比d壓力人...等人失準"
考電腦個時...我同葉子軒 b班 個d人...玩野" 考完第1份卷
一路係操場 話易...話應該岩晒 重要大大聲咁講"
特登比人聽到...其實 係唔識架- -" 用黎嚇人 哈哈"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
 
原來偉哥都有份玩...
哩招的確好有效-_-
 
如果比我玩既話
我會係試場度,一派份卷果時就企起身喊出黎~
"咁簡單既~!!!!!!真係易到爆"
跟全份哂唔好思意咁住返低
 
哩招一定打擊到好多會考生
Posted at 2007-04-29 12:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed