Title遲來的那個...                      
Date ●14-05-2007
分類︰X後感

會考後,迎來的是無盡的假期..

如果應屆會考生是那種每年暑假都遊手好閒,不知時間為何物的人,

相信會考後的空檔期會令他們有一番新的體驗.

如果會考是那種努力上進,不知疲憊為何物之人

相信空檔期亦會令他們有畢生難忘的經歷.

-----------------------------------------------------------------------

而我,則介乎兩者之間,

而比例大概是9:1

以圖表示,即:

<-----------------遊手好閒(9)----------------->:<-上進(1)->

另外,根據本人於會考後一個星期的行動紀錄,活動時間比例大致如下:

 

 活動名稱

時間比例 

 睡眠:

 30%

 上網:

 22%

 發呆:

 10%

 看電影/動畫:

 8%

 進食:

 7%

看書: 

 6%

 找工作:

 4%

從以上資料可得出結論,此人雖仍有一絲上進之心,唯懶惰之意深入肉髓,並蔓延至全身,信相又向"職業隱閉青年"邁進一大步.

-----------------------------------------------------------------------


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


ah BAY=]] 於 2007-05-26 11:45 AM 發表:
 你好ah!!
我都好鍾意ah Jay的/\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi@@
我都係jay既fans~
Posted at 2007-05-30 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻 豬"_xDD 於 2007-05-26 07:12 AM 發表:
寶貝仔...唔係啵..我發現冇左13% 啵"
其實個13%係留左比我呀...!!唔係用黎媾女呀..!kaka
只不過佢唔想打出黎咁明顯...驚你呷醋...哈!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

/0\
佢好醒目
Posted at 2007-05-30 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yet 於 2007-05-25 01:26 AM 發表:
er..其實我發覺你個比例表冇左12%@o@
係唔係果12%時間係用黎媾女a___a?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

連d咁既事都比你留意到@0@
果然係閱讀理解之王
其實果十幾%....
我用左黎媾仔
11
Posted at 2007-05-30 01:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TaQuiLa 於 2007-05-17 06:32 PM 發表:
不自覺....給你發現?!哈哈
你多d黎我日記啦..."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都要勤d打日記先得喎
 
Posted at 2007-05-30 01:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻豬.."XDD 於 2007-05-16 08:20 PM 發表:
悶.....十分悶..""感覺難受..""
 
心情極之差....很多心事..."-0-唉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

過左2個星期有多了
心情應該回復平靜吧=]
Posted at 2007-05-30 01:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed