差d唔記得左個網tim... 唔知講咩好..
同矮仔玩3國無雙..佢成日都比人殺死..當我殺左300個佢仲係30個.仲要比人追住黎打
係kaikin再三不斷挑釁之下..同佢大戰6回合.最後比我全勝-.-(winning)
今日同埋豬明打,玩到半場3:0..我3...之後唔知佢係唔係特登斷線走左佬- -衰人...
上到中四...唉~好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2005-09-09 11:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles