以後上堂要寫筆記..係既.知道.
原來..讀歐史唔可以忽視佢地既足球.原因係咩我唔想解釋.太費唇舌.
目標:會考全校有史以黎最高分果個.唔好比人睇死粉官文科班係臘鴨
2005-09-14 11:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles