分類︰日常生活
今日用了獎學金來買益力多請全班同學飲
有謂獨樂樂不如眾樂樂,
小小心意,不必多謝:)
本來想請同學食飯的
但是那筆錢還不足夠請全班同學,
暫請部份人的話,又對其他同學不公平
請朱古力或糖的話,可能有人不喜歡吃
而益力多"有益腸臟,飲多d,人都靚d"
送這個的話,同學也不好意思拒絕吧=]
----------------------------------------------------------------
中四基本法問答比賽的負責老師,像個初哥的
連基本法的參考資料也要用全文字版兼影印本,
我們中六生也沒有興趣看,何況中四?
凡事都向我請教....真替他擔心是次比賽會不會出問題 ----------------------------------------------------------------
自從摺了一隻紙鶴給媽媽後
看著那疊方形紙,捺不了摺了很多東西

四隻青蛙,哇哇哇哇=)

松鼠仔

大笨象,"我很大,但我不笨-_-"

"望咩望,未見過白色鬃毛的獅子咩"
某:"唔.....真係未....."

汪汪!我叫牛頭狗,汪汪!!!

其實我係一隻老鼠,唔似?
比個側面你睇下勒~

拿,都話我係一隻老鼠勒
某:"之但係,點解老鼠係藍色既....?"

"唔怕話比大家知,我係一隻黑貓,唔係四不像"

"我係一隻仁慈既狐狸"
某:"睇得出~"

全家幅,可以開動物園了

某:要排隊架
|