Title獨樂樂 不如眾樂樂                      
Date ●13-05-2008
分類︰日常生活

今日用了獎學金來買益力多請全班同學飲

有謂獨樂樂不如眾樂樂,

小小心意,不必多謝:)

本來想請同學食飯的

但是那筆錢還不足夠請全班同學,

暫請部份人的話,又對其他同學不公平

請朱古力或糖的話,可能有人不喜歡吃

而益力多"有益腸臟,飲多d,人都靚d"

送這個的話,同學也不好意思拒絕吧=]

----------------------------------------------------------------

中四基本法問答比賽的負責老師,像個初哥的

連基本法的參考資料也要用全文字版兼影印本,

我們中六生也沒有興趣看,何況中四?

凡事都向我請教....真替他擔心是次比賽會不會出問題

----------------------------------------------------------------

自從摺了一隻紙鶴給媽媽後

看著那疊方形紙,捺不了摺了很多東西

20080512079

四隻青蛙,哇哇哇哇=)

20080512094

松鼠仔

20080512091

大笨象,"我很大,但我不笨-_-"

20080512093

"望咩望,未見過白色鬃毛的獅子咩"

某:"唔.....真係未....."

20080512090

汪汪!我叫牛頭狗,汪汪!!!

20080512081

其實我係一隻老鼠,唔似?

比個側面你睇下勒~

20080512080

拿,都話我係一隻老鼠勒

某:"之但係,點解老鼠係藍色既....?"

20080512083

"唔怕話比大家知,我係一隻黑貓,唔係四不像"

20080512082

"我係一隻仁慈既狐狸"

某:"睇得出~"

20080512088

全家幅,可以開動物園了

 

某:要排隊架


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


黎黎 於 2008-05-16 12:35 PM 發表:
路過.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 
Posted at 2008-08-17 03:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GF"烈酒小姐.. 於 2008-05-15 12:10 AM 發表:
咁多人留Cm比你..真係好啦..
等我都留返個先...


----------------------------->傻佬.

下個月又有聚會..你去MA?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下個月又有?_?
我要考試,去既機會唔大啵
再等下一次
Posted at 2008-05-15 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yao_wInG 於 2008-05-14 12:21 AM 發表:
路過''cMM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 路過
回cm=]
Posted at 2008-05-15 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed