|

Title●考試論
Date ●10-06-2008 |
分類︰日常生活
若說考試能反映考生的學習進程
那麼
經過sectionA,B,C三連星的連續炮轟後
即可知道整個中六,我的英文科根本沒有學到任何知識
你知道原因嗎?
因為
我不夠Sensitive啊!
什麼是Sensitive?
我也不清楚
不過我知道它已經成為一個口頭禪
一句永垂不朽的究極金句
毛主席曾經形容自己的說話可以「一句頂萬句」
我想
那一句就是「你不夠Sensitive」
| |
|
|
你的中六英文科沒有學到任何知識....因為你已經轉戰IELTS 最高分-9分!!sorry踢爆左你
|
網主回覆
對!
IELTS正向著-9分的目標進發
不要跟其他人說 Posted at 2008-06-13 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Fung 於 2008-06-10 11:28 PM 發表:
仲要做埋佢個特別既手勢 同埋最後個下既動作先得
|
網主回覆
哈哈哈
你唔提我都唔記左tim
哩2下動作先至係經典
Posted at 2008-06-12 12:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
● ------●
|
|