|
死PK!! |
| 2007 年 2 月 22 日 星期四 | ![]() |
起床食野..玩電腦" 悶到發癲了..-333-做hw..玩電腦" 這樣又過了1個下午..真無聊" 成日都唔on..好掛住你丫>333< 晚上看電視..做HW"好乖呢.. Sor呀..我唔知你ADD我.. 你知唔知我等左你ON好耐嫁..仲話我唔應你-333- 次次ON 1陣又OFF,,應左你又點wo.. 聽日又好悶呢..唉-3- 不說了..睡′Zzz
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 383 | » |